Fluffy Molntuss

Stockholm

Publicerad 2012-05-23 09:06:00 i Allmänt,

Så försvinner jag iväg några dagar på nationell studievägledarkonferens då. Förhoppningsvis med många intressanta människor och föredrag. Jag åker upp med delar av mitt nätverk på jobbet. Så det blir säkert trevligt.

Kanske hinner jag med en liten tur på shoppingstråken.

Bara nu öronen håller på flygningen så att jag inte ligger som en liten gnällig fläck när trumhinnorna vänds ut och in. Ja, jag har då öroninflammation (och bihålsinflammation, varför nöja sig med bara en grej) vilket ju kan bli lite småkul. Nu har jag dock fått tillbaks en hel del av min hörsel så det går ju åt rätt håll.

Ha en härlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela