Fluffy Molntuss

Ommöblering

Publicerad 2012-05-05 19:41:03 i Allmänt,



Många tycker om att möbler om i sitt hus. Jag har en förmåga att möblera om i trädgården. Det är lite mer komplicerat eftersom dessa "möbler" har rötter djupt ner i jorden.

Idag har jag flyttat kärleksörten dit de olyckliga lavendelplantorna stod. Lavendelplantorna har jag planterat på rad i den soliga rabatten (förhoppningsvis börjar de växa och bli gröna och lyckliga) där pepparmyntan innan stod. Och den står nu såklart där kärleksörten tidigare växte.

Och nu är förhoppningsvis alla nöjda och glada.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela