Fluffy Molntuss

Att blogga

Publicerad 2012-05-02 18:30:00 i Allmänt,

Jag har lite funderingar kring det här med att blogga. Och vill så klart veta vad ni tycker.

Mitt bloggande består av två delar.
Å ena sidan skriver jag om vardagliga saker som händer, egentligen mest som en dagbok för mig och min familj. Ofta rena trivialiteterna.
Å andra sidan skriver jag om cancer. Om forskningen, mina tankar och upplevelser. Detta därför att jag själv uppskattar att få läsa om andras erfarenheter och jag hoppas kunna dela med mig av mig själv.

Och nu är frågan: Ska jag splitta bloggen och ha en cancerblogg och en vardagsblogg? Eller ska jag fortsätta som jag gör nu och varva.

Åsikter tack!

Kommentarer

Postat av: Lisbet Lindell

Publicerad 2012-05-02 19:13:03

Jag tycker du ska varva, det är ju så livet ser ut nu :)



Kram Lisbet

Postat av: Ulrika

Publicerad 2012-05-02 19:30:06

Håller med föregående talare (även om jag själv gör precis tvärtom och har en friskblogg och en må-dåligt blogg). Gör det du känner är bäst för dig!

Kram Ulrika

Postat av: mona

Publicerad 2012-05-02 20:22:29

Jag har följt din blogg länge och uppskattar att du varvar, men håller med ovan att du ska göra det som du känner för! Kram och må så gott!

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-05-02 21:44:59

Varva :-) - så ser du med tiden førhoppningsvis att du kommer längre o längre bort från cancern :-)

Fiiint inlägg om våren :-)

Klem

Ses snaaart !!!!

Ingrid

Postat av: Tina

Publicerad 2012-05-02 22:05:52

Fortsätt som det är o varva!! Läser varje inlägg noggrant o vill inte ändra på något!!

Postat av: Lotta

Publicerad 2012-05-03 07:41:31

Hej

Jag tycker du ska varva för det är ju din vardag, så ditt liv ser ut.

Kram på Er!

Lotta

Postat av: Majsan

Publicerad 2012-05-03 09:44:23

Fortsätt som du gör. Jag älskar din positivitet i alla lägen och att följa dig och din familj. Kram!

Postat av: annika

Publicerad 2012-05-03 21:42:07

Jag gillar ju när du varvar. Det är just det jag fastnade för hos din blogg en gång i tiden. Du varvar liksom skitbra! Men som alltid, följ hjärtat tösabid!!!

Puss

Postat av: Inga-Lill Jonsson

Publicerad 2012-05-05 14:59:38

Fortsätt som du gör nu. Det är skönt att läsa att man som cacerpatient kan ha ett vanligt liv också.

Inga-Lill

Postat av: Marie-Louise

Publicerad 2012-05-05 16:53:45

Jag tycker att du ska varva precis som du gör nu!Skönt att se hur man kan komma igen och göra normala saker efter sin cancerbehandling.

Postat av: Sister Moonshine

Publicerad 2012-05-05 17:29:41

Att blanda sorg och glädje, vardag och den otänkbara verkligheten, det är ju det som som är själva livet. Varva!!! Det ökar intresset. Själv tröttnar jag fort på en blogg som bara handlar om bakning, bara om miljö, bara om ... Livet växlar och så funkar det mesta.



Kram.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela