Fluffy Molntuss

En två-åring

Publicerad 2012-03-24 15:44:24 i Allmänt,



Var med min kära vän Elisabeth på två-årskontroll nu i veckan. Vår läkare (jo, vi har samma) tittade förvirrat när jag satt med och väntade. Jag tror att han suckade lite inombords när jag följde med in också. Åh, nej! Inte dubbelt upp av dåliga skämt och oändlig svada. Neeeeej. Men det gick så bra så.....

Resultatet av besöket var i alla fall att vi kunde fira en två-åring. Två år är STORT för en person med HER2-positiv bröstcancer som inte är hormonpositiv. Elisabeth lyckades till och med få dem (vår doktor ska sluta och hade sin ersättare med på besöket) att erkänna att de pratat om det innan och sagt sins emellan att det var en viktig milstolpe.

Så hurra och grattis till min bröstvän!

Kommentarer

Postat av: ingrid Henriksen

Publicerad 2012-03-24 23:30:12

HURRA !!!!!!

FANTASTISK !!!!

Så trevlig att du var med Viktoria : )

Love

Postat av: buy research paper

Publicerad 2012-03-29 15:30:58

This is very beautiful flowers. Every spring I grow them in my garden.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela