Fluffy Molntuss

Söndag kväll

Publicerad 2012-02-05 21:56:23 i Allmänt,

Snön och kylan är här. I fredags var Martin och jag en liten tur in till storstaden för bio och restaurangbesök. De två små var utackorderade med övernattning. Det slutade med att vi gick till VESPA. Mmmm, älskar VESPA. Bion hoppade vi över. Det fanns bara platser kvar på första rad och jag ville inte ha nackspärr. Det var så kallt, så kallt. Vi frös som...... ja som två dåligt utrustade skåningar. Brrrrrr.

De små har i alla fall inga problem med kylan. För lillebror blev det både pulkabacke och skridskoåkning, både på lördagen och söndagen. Jag tror att jag får skaffa mig såna där överdragsbyxor så att även jag står ut i kylan.

I går kväll var vi hos familjen Gustavsson tillsammans med grannarna och svägerskan med pojkvän. Trevligt även det. Jättegod mat och trevligt sällskap tackar man aldrig nej till.

Nu sitter jag här, med en god kopp kärlek. Ja, teet heter så, Love. Kan behövas lite extra värme i denna kylan.

Kommentarer

Postat av: Annelie h

Publicerad 2012-02-06 22:37:20

Myser i soffan med sprakande brasa och teet Love passar bra och värmer gott inombords. Tack snälla du<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela