Fluffy Molntuss

Östrogenfattig

Publicerad 2012-02-17 10:23:14 i Allmänt,

Var iväg och fick spruta nr två idag. Det gick ju bra. Fick också möjlighet att prata lite med min sjuksköterska Karin (hon är såååå bra) som förklarade och tipsade mig. Mina dåliga, ömma leder och mina plötsligt väldigt svaga muskler (i synnerhet de i benen) hänger solklart ihop med min behandling. Har jag tur och allt går bra kommer jag ju att sluta med medicinerna och då blir jag ju återställd.

Jag är hemma med ett litet hostigt barn idag. Han mår inte jättedåligt, men hostar så att det till och med svider i mina lungor av ljudet.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela