Fluffy Molntuss

Flyttgubbe

Publicerad 2011-05-27 17:35:00 i Allmänt,

Idag har jag agerat flyttgubbe. Fick besked vid lunch att vi ska få målat om rummen på vårt kontor. De kommer på tisdag. På måndag är jag inte här. Snacka om att jag fick eld i baken.

Vi är ett helt gäng som ska byta rum, och när vi ändå byter kommer även rummen att målas. Känns ju fräscht liksom.... Jag ska få ett dubbelt så stort rum, så jag är nöjd.

Så eftermiddagen har jag ägnat åt att packa ner i kartonger, plocka ner hyllor från väggarna och sätta små lappar med namn och rumsnummer på det jag roffat åt mig till mitt nya rum. Tänk att ha en soffa på rummet...... fast det blir det inte nu, det blir hårda konferensfåtöljer. Men det går lika bra.

Nu är jag svettig (kanske för mycket information...).

Kommentarer

Postat av: Annika S

Publicerad 2011-05-27 20:23:41

Kul med lite förnyelse på jobbet. Kan vara rätt trevligt om det sker i lagom takt. Lycka till med inredningen! Kram

Postat av: Smsa Låna

Publicerad 2011-07-20 03:07:58

Hej! Jag har själv tänkt att börja blogga här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela