Fluffy Molntuss

Bröllop

Publicerad 2011-05-22 22:32:26 i Allmänt,

På lördagen var det dags för min lilla minsta svägerska att gifta sig med sin Jacob.

Det var ett härligt annorlunda bröllop med bröllopsakt ute i Bokskogen och fest i Kronotorps mölla.


Tina och Jacob. Numera herr och fru Mattsson.


Ooops. Fel hand.


Käääärlek.


Snygga bröllopsskor.


Den andra svägerskan och pojkvän.


Bruden och hennes mor.


Martin, hans syskon och respektive.


Moster May-Lis och Thomas.


Sara och Kotten tog flygtemat på allvar. Det var ledmotivet till Top Gun och allt som har med flyg att göra hela kvällen.


Brudgummen. Lite senare på kvällen.


Vilken efterrättsbuffé Linda fixat.

Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2011-05-23 14:05:20

Tjohoooo vad fina bilder!! Vilken dag det var!! Och tack för en fantastisk insats med moppen igår... evigt tacksam! O tack för fina presenten!! Har du fler bilder sen så tar vi gärna en titt!! Kram

Postat av: cecilia svenby

Publicerad 2011-05-24 12:00:58

Nu har även den gamla mamman varit inne och kollat och så härlig fest vi var på!!! Jag måste få se på många bilder och eftersom jag är en så gammal dam, så vill jag ju fortfarande ha en hel del papperskopior. Kära Toia vad du är händig med moppen, du behöver aldrig gå arbetslös, det lovar jag dig. Kram Cecilia

Postat av: May-Lis Frick

Publicerad 2011-06-09 12:38:14

Kära Toja!



Du är en duktig fotograf! Fick din blogadress av

Linda.



Allt väl

May-Lis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela