Fluffy Molntuss

Vårhelg

Publicerad 2011-03-06 17:36:57 i Allmänt,

Helgen har varit bra tycker jag. Skönt väder och i goda vänners lag.

Gårdagen började sidsådär. Mådde inte alls bra på förmiddagen, tryckte i mig lite kortison och lite vätskedrivande. Då blev det bättre.

På kvällen hade vi familjen Hagström på middag. Vi åt oxfilé med potatismos och varm sallad. Smarr.

Senare på kvällen drällde lite kompisar till Martin in. Ulf, som bor i Spanien, var på besök, och med honom kom Kalle och Håkan. Gillar ju spontanisar.

Ytterligare en liten stund senare kom familjen Gustafsson som var på väg hem från kalas. Ägnade kvällen åt att snacka och minnas gamla 80-tals-hits. Tacka vet jag Spotify.

En sån där kväll som bara kändes så mysig.

Idag har jag inte gjort många knop. Plockat undan lite, läst en tidning. Bara varit. Och idag mår jag så mycket bättre. Det kommer och går. Verkligen.
Martin har hämtat nya tvättmaskinen och torktumlaren, så det ska på plats. Sen kan jag börja roa mig igen......
Arvid har lekt med Svante. Igen. Och Nils har varit på Bryggeriet inne i Malmö. En skatebana alltså.

Känner ett lugn och en harmoni som nog är förknippad med en känsla av att jag har det bra. Hyser stor tillförsikt för framtiden.

Kommentarer

Postat av: jennie

Publicerad 2011-03-07 22:18:27

j ä t t e m y s i g kväll. Bästa 80-tal från Toia....ähhhh Tutch me med Samantha Fox.......hahahaha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela