Fluffy Molntuss

Cykelfest

Publicerad 2011-06-04 01:36:04 i Allmänt,

I lördags var det dags för den årliga cykelfesten. Vi cyklar och äter, cyklar och äter lite till, och så cyklar vi..... Väldigt trevligt koncept. I år hade vi fått uppdrag att ordna en förrätt för åtta personer. När den var uppäten cyklade vi vidare för huvudrätt, sedan vidare för efterrätt och slutligen till festen som hölls i lokal.

Allra först hade vi fördrink. Då fick vi också veta vart vi skulle cykla.


Annelie och Jonas


Irene och Jonas


Annika


Martin, Tina, Gregor, Jörgen


Lilla grannen poserar.


Anders och Jennie

Kommentarer

Postat av: Inez

Publicerad 2011-07-11 03:47:22

Intressant blogg du har! Jag har läst igenom några av dina andra blogginlägg och jag diggar vad jag ser :).

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela