Fluffy Molntuss

Ärliga Hanna

Publicerad 2011-06-13 17:51:00 i Bröstcancer,

Kommer ni ihåg Hanna. Den enda tjejen i Arvids klass som han stod ut med. Hon som var "snäll och ärlig och inte la löjliga lappar i killarnas fack där det stod: Jag älskar dig".

Hanna var hemma hos oss och lekte efter fritids en dag. När hon går förbi mig ute i köket säger hon:

- Arvid säger att du har en låtsastutte.

Varvid Arvid börjar bortförklara.

Ungar är härliga. Här smygs det inte. Här talas det inte bakom ryggen.

Kommentarer

Postat av: Elisabeth

Publicerad 2011-06-13 20:42:05

Linn har berättat och även visat upp mitt ickebröst till kompis här hemma (för övrigt min chefs dotter - verkligen kul;-)), och till kompis på Rhodos...

Eftersom jag verkligen vill att de ska se den (alltså icktutten) som något naturligt var det ju bara att låtsas som inget och se glad ut... Hahahaha!!

Postat av: Sister Moonshine

Publicerad 2011-06-14 17:40:36

Helt enkelt UNDERBART!!!



Kram



/Åsa

Postat av: Annika S

Publicerad 2011-06-15 21:55:08

Underbar kommentar av Hanna. Barn är så härliga.

KRAM

Postat av: annika

Publicerad 2011-06-15 22:57:45

;-)) Låtsastutte var det! Så har vi det här med, det svängs lite hit och dit med den där tutten, alltså den fejkade...

Du, jag vet att jag inte ringt tillbaks till dig. Du finns på min "att-göra-lista". Det har varit helt galet mycket i Götet ett tag.

Puss och Kram

Annika

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela