Fluffy Molntuss

Anropas: Femar-användare

Publicerad 2011-01-26 16:23:15 i Bröstcancer,

Mår ju som bekant lite sisådär. Ska inte gnälla här idag men jag letar såklart orsaker till problemen.

Nu undrar jag om det är någon av mina läsare som äter Femar. Och vad är i så fall era biverkningar.

Jag läste lite grand om biverkningar i Fass (dumt, jag vet) men där är så många som stämmer in på mig. Saken är bara den, att jag fram tills nu, eller rättare sagt sedan en månad tillbaks, mått ganska bra. Visst, jag har haft vallningarna och stelhet i muskler och leder. Men jag har inte mått dåligt, känt mig sjuk. Som jag gör nu. Jag undrar därför om biverkningarna kan bli starkare efter ett tag. Jag har tagit Femar i drygt sju månader nu.

Eller så är det Zoladexen eller Herceptinet eller........ Ja, hur ska man faktiskt veta.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-30 17:21:36

Hej! Skickar du en mejladress till mej så lovar jag svara.... BC med all möjlig behandling och jag äter små fula gula piller(Femar) sedan några månader tillbaks.

Kram /Ninni

Postat av: Marianne

Publicerad 2011-06-17 20:44:56

Hejhar gått igenom operation cellgift och strålning det var väl OK men värre var att man efter avslutad behandling skulle äta medicin i 5 år med en massa biverkningar, min värsta är vikt ökning! Kram Marianne

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela