Fluffy Molntuss

Sjukdomar

Publicerad 2011-02-06 23:13:07 i Allmänt,

I slutet av november åkte vi till Thailand. Tanken med resan var att belöna oss efter ett jobbigt år, bada, sola, njuta. Men ytterligare en tanke var att boosta imunförsvaret. Så att vi alla skulle uthärda en lång, kall och mörk vinter.

Det gick sådär.

Aldrig någonsin har jag och min familj varit så mycket sjuka som nu. Jag blir väldigt lätt förkyld men min killar blir mycket sällan sjuka. Själv har jag varit mer eller mindre sjuk hela det nya året. Nils blev sjuk i natt, Martin är risig, Arvid var vi hemma med förra veckan. Det har avlöst vartannat hela tiden. I praktiken sedan vi kom hem från Thailand. Nils mådde dåligt på planet hem............

Så, om inte en resa till solen funkar. Vad sjutton funkar då?

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2011-02-07 09:53:44

Vi kanske ska testa skidresa? Vi har inte varit i Thailand detta år eller förra för den delen,men vi blev sjuka ändå. Ni VAR i Thailand och blev sjuka...

Solresa verkar inte funka...



Nä, det får blir skidresa...hinner ni kurera er och packa till v 8.....ingen hade orkat åka skidor men vilar man hela dagen orkar man med After ski....det är det enda som lockar ...



snälla sol, visa dig och värm oss på denna sidan jorden....



måste gå,,, ska till läkaren för en dos pencillin mot bihålorna....puss

Postat av: Erika Arnehed

Publicerad 2011-02-22 13:56:39

Vad spännande din blogg verkar vara. kommer definitivt läsa på din blogg igen! (: Hoppas du har en rolig helg (:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela