Fluffy Molntuss

LCHF

Publicerad 2011-12-17 15:47:36 i Allmänt,

Okej.

För två veckor sen upplevde synen av jag mig själv i provrummets tre speglar. Hade ingen aning om att det var riktigt så illa.

På lördagen satte jag igång med LCHF. Nja, det där med HF har jag lite svårt med, men definitvt en upptrappning. LC klarar jag utmärkt.

Mått ganska uselt i två veckor nu. Hungrig, klen och irriterad. Men det hör till övergångsbesvären. Nu är jag nästan tillbaks till mitt normala trevliga jag.

Och resultatet då? 6 cm i midjan och 3,5 kg. Inte helt illa. Och då har jag ändå ätit ute vid ett flertal gånger. Men som sagt, inga kolhydrater.

Heja mig! Bara 26,5 kg kvar.

Kommentarer

Postat av: Lindat

Publicerad 2011-12-17 16:35:51

Heja heja! Du är jätteduktig!

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-12-17 17:10:57

vilken bra tid att starta på !! Dvs- NOT- i alla fall i Norge äter vi ju HELA julen- nemmelinam !!

Impressed- go girl !

Postat av: Anna Inreder

Publicerad 2011-12-19 08:34:19

Kämpa på!

Så duktig!

Kram

Postat av: Gustaf Segerström

Publicerad 2011-12-20 19:43:08

Utan fett finns det risk att du tappar en massa muskler. Dessutom kan den ställa in sig på svältläge efter ett tag.



Äter du mera fett går det ännu bättre.



Kör hårt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela