Fluffy Molntuss

Den 17 december

Publicerad 2011-12-17 19:00:00 i Allmänt,

Jag vaknade i morse av att min minsta son stod vid min säng och gnällde över att han hade ont i magen. - Här har jag ont, sa han. Och pekade på blindtarmen.

Men herregud! Inte i dag!

Vi går tillbaks två år. Den 17 december 2009 var jag inlagd på sjukhus och genomgick en mastetomi med full axillautryming. (På svenska: Opererade bort bröstet och armhålan).

Vi går tillbaks ett år: Den 17 december 2010 opererades stora sonen. Han blev av med sin blindtarm.

Som sagt. Inte idag!

Nu visar det sig att lillebror mår betydligt bättre efter ett tag (efter att han varit på toa). Och i och med det är förbannelsen bruten.

Hoppas jag.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-12-17 20:31:25

Låter LOVANDE !!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela