Fluffy Molntuss

På tur med töserna

Publicerad 2011-08-01 21:32:36 i Allmänt,

Blev upplockad kl. 11.10. Jösses, hur skulle jag hinna det. Jag som inte går och lägger mig förrän det blivit ny dag och definitivt inte stiger upp innan halvelva. Nåja, jag lyckades vara i tid. Färden gick mot okänt mål.

Först var vi ute på Slättarps Gård. Oj, så mycket fint det fanns där då! Jag shoppade lite grand, men höll mig förhållandevis lugn.




Sedan tog chauffören oss vidare för mat. Ja, nu var jag riktigt hungrig. Vi hamnade på Three Lily Buds i Räng. Charmigt ställe! Vi satt i ett orangeri med vin klättrande över våra huvuden och utsikt över slätten.


Små flickor - stora fåtöljer

Allra sist hamnade jag på Hallongården. Här köpte vi fika som vi bar ut i trädgården i korgar. Allt är gjort av hallon. Utom kaffet då uppenbarligen.... Köpte hallonvinäger och hallonmuffins. Det intogs dock vid två olika tillfällen.

Fyra timmar senare var jag hemma igen. Martins kommentar: Jag trodde bara du skulle äta lunch......

Tack Jennie, Marianne, Annelie, Åsa, Alice, Anna och Mia för en härlig dag.

Kommentarer

Postat av: Anna Inreder

Publicerad 2011-08-02 08:46:09

Tack själv, härliga bilder!

Kram Anna

Postat av: jennie

Publicerad 2011-08-03 11:00:36

Härlig dag!!!!!!!! (glömde du fota på Halloncafét? Nog för alla getingarna.....)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela