Fluffy Molntuss

Mittiveckanrapport

Publicerad 2010-09-29 19:26:35 i Allmänt,

Så var det onsdag, lillördag. Veckorna går så fort. Själv har jag påbörjat en liten kur för att bli av med lite fläsk. Vill ju inte att mina medmänniskor ska gå omkring och tro att det är smått på väg. Vi får se vart det landar.

Nu är det verkligen höst, brasan är tänd och bredvid mig har jag en god kopp te. Och i vardagsrummet sitter minstingen och tittar på musikDVD. Kiss, såklart.

I måndags hade jag POMPdeLUX klädparty här. Det var Johanna som sålde. Mina gäster måste ha tyckt om det de såg för de handlade mycket. Verkligen fina kläder, fina och prisvärda.

Nu har jag jobbat i två dagar. Det är så härligt att vara igång och använda det jag kan.

Och nej, jag har inte fått något besked på min skiktröntgen ännu. Hur länge ska det dröja....?

Kommentarer

Postat av: Annika S

Publicerad 2010-09-30 17:16:05

Ja, vem vill inte bli av med lite fläsk. Har också varit med om detta att folk har trott att man väntar smått, dessvärre har jag också varit med om att säga/fråga det till en person. Vet egentligen inte vad som är värre för båda sakerna är riktigt pinsamma.

Kul för dig att det känns bra att jobba.

Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela