Fluffy Molntuss

Lydiagårdens femte och sista dag

Publicerad 2010-09-10 21:24:50 i Bröstcancer,

Snuvig och jäklig tog jag det lugnt på förmiddagen. Vi hade utvärdering, avslutning och fotografering innan lunch. Och när vi ätit åkte vi hem. Så var det med det.

Hoppas att vi kan fortsätta hålla kontakten, vi som var där. Har fått mycket ut av att träffa alla och byta tankar och erfarenheter.

Skönt att komma hem till mina små killar. Nils hade tagit med sig Arvid hem så de satt och väntade på mig när jag kom. Tog mig en lååång tupplur.

Kvällen bjöd på pizza och hyrfilm. Lugnt och skönt.

Kommentarer

Postat av: Jennie Gustafsson

Publicerad 2010-09-12 00:32:23

Hoppas på nytt datum :) och såklart att du mår bättre! KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela