Fluffy Molntuss

Lydiagården dag 4

Publicerad 2010-09-09 22:56:18 i Bröstcancer,

Började som vanligt dagen med en föreläsning. Idag handlade bla om naturläkemedel. Vad kan man använda sig av? Verkar vara väldigt många som inte går så bra ihop med antiöstrogena läkemedel. Det gäller att ha koll.

Under förmiddagen hade vi lite ledig tid så Marie och jag startade upp en facebookgrupp för oss som är här, ett sätt att hålla kontakten.

Vi fick också ett pass yoga idag samt ett pass basal kroppskännedom. Nyttigt och bra för min stela kropp. På eftermiddagen var det vattengympa i varmvattenbassäng. Men där gick gränsen. Med denna lätt febriga förkylning höll jag mig hemma och tog en tupplur. Vi hade också vårt sista gruppsamtal idag.

Efter middagen hade vi musikafton i biblioteket. Karolina Svensson och Jacob Hellman (ni kommer ihåg: Bara vara vänner?) Sjöng och spelade. Väldigt begåvat och trevligt. De är sambos och hade även med sin sju veckor gamla bebis.

Resten av kvällen tillbringade vi i pysselverkstan.

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2010-09-10 21:31:52

Jacob Hellman! Coolt, många som hade kunnat betala mycket för att se honom. Härligt att han visar sig i sådana sammanhang.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela