Fluffy Molntuss

Ett nytt blåmärke

Publicerad 2010-09-22 20:40:37 i Allmänt,

Men, så har jag då fått till tre stycken blåmärken/svullnade/utjutningar på min kropp. Är det klart då? Slipper jag få fler då?

Idag har jag varit på coachutbildning, så trevligt och lärorikt. Vi har ju diplomering på lördag så nu gäller det med fullt fokus så att man blir godkänd. Jag hamnade med en ny grupp eftersom min ursprungsgrupp diplomerades redan i februari. Härligt att lära känna nya människor.

Martin hämtade mig där och sedan körde vi vidare för att skaffa pass till Arvid. Därefter körde vi vidare till vaccinering. DÅ går jag på trottoaren. Trottoaren lutar lite. Jag lutar lite. Jag faller pladask och vrickar min högra fot för femtielfte gången i ordningen. Ont nåt så in i.... gör det. Tur att Martin var med så att tant fick hjälp upp från trottoaren. När jag kom hem, tog jag av min sko och synar min fotled. Ja jäklar vad svullen och blå den är. Ser läskigt ut. Undrar om jag överhuvudtaget kan gå i morgon.

Nåväl, jag linkade vidare. Vi blev vaccinerade. Så nu slipper vi få Hepatit A om vi äter något olämpligt.

Nu Idol.

Och foten i högläge.

Kommentarer

Postat av: Fighter

Publicerad 2010-09-22 21:41:09

Jädrans vilken otur!! Hoppas att svullnaden lagt sig tills i morgon och att du får en lugn natt.



KRAM!

Postat av: Lotta Bäckström

Publicerad 2010-09-23 08:13:54

Tant måste ta det lugnt, snart dags för rullator.

Men se det som min farmor gjorde när hon var tvungen att skaffa rullator, då kunde hon handla mjölk och gå på systemet utan att gå hem om och lägga av varor:)

Så illa är det väl inte ändå, men vilken otur för dig, nu tycker jag att det är dags för lite lyckostjärnor på dig.

Kram Lotta

Postat av: ingrid Henriksen

Publicerad 2010-09-23 22:28:53

Hej- igen. Läste nyss att även du är med i Panther studien. Men du hade 4 Fec kurer först? jag hade 3. Jag kom i standard gruppen ( tyvärr)- kom du i forsöksgruppen ? Ingrid

Postat av: eva

Publicerad 2010-09-24 21:39:34

always look at the bright side :-)

jag gjorde samma sak, men jag slog runt och bröt de 5 sista kotorna i rumpan, alltså hela svanskotpelaren. 6 månaders läketid samt ständig värk.... Nåväl, hoppas du blir bra i foten snart :-)

Postat av: Fighter

Publicerad 2010-09-25 11:16:48

Kikar in och undrar hur du mår i dag?



Skulle gärna vilja ha din mailadress.

Min är [email protected]



KRAM!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela