Fluffy Molntuss

Söndag

Publicerad 2010-06-06 20:56:43 i Allmänt,

Har inte presterat ett jota i helgen.

I går var jag helt slut som artist..... Hade Jessica och sex barn på besök igår. Två av dem var hennes, två var mina egna och två lånades in för säkerhets skull.... Våra män hade herrmiddag så vi var barnvakt så att säga. En skön och lugn kväll med lite grilligrilli och film. De inlånade barnen sov över och det gick verkligen smidigt. Fyra ungar på ganska liten yta och inte många knäpp ifrån dem när de väl hade lagt sig.

Idag har vi haft släktmästerskap i golf. Denna gång på Bedinge GK. Vem vann? Min käre make såklart!

Först träffades vi alla för lunch, en väldig drös med både stora och små. När alla ätit var det dags för golf, det var inte lika många som skulle spela dock. Jag och mina små åkte hem efter lunch. Slängde av mina barn hos Svante och Petter, passade på att sola lite med Karin. Sedan hem. Soffan kallade........



Svägerskor: Linda och SkallePär (fast det är en blommig scarves där på toppen som inte syns dock)



Släktens allra minsta. Noah har redan börjat jaga tjejerna. Hilda har insett att det gäller att sätta det långa benet först.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela