Fluffy Molntuss

Bio och fika med svägerskan

Publicerad 2010-06-28 20:09:35 i Allmänt,

Var en sväng inne i Malmö i går. (Lät som om jag aldrig är där, men faktiskt är det mest sjukhuset jag besöker.) Lilla sjuka (inte så mycket längre) svägerskan och jag var på bio. Såg "Sex and the City". Vet inte riktigt vad jag tyckte. Var helt ok. Inget himlastormande fantastiskt men är ju faktiskt väldigt kul och glamouröst. Efter film tog vi en sväng på Bakfickan.

Idag har det varit strålning. Ett besök hos supertråkiga kiropaktorn. Städat, städat och städat. Och nu väntar jag på systern och systerdottern som kommer från Götet. Via Båstad då, där de bor på sommaren.

Vi ska ju sätta igång att fixa mina föräldrars kök i morgon.

Godkväll

Kommentarer

Postat av: Jennie Gustafsson

Publicerad 2010-07-01 17:01:18

Arvid badat i pooooolen.....super länge...det kan vara att du inte känner igen honom....han kan se ut som 80+.......men va inte orolig....han föryngras ;)

KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela