Fluffy Molntuss

Tiden

Publicerad 2010-07-05 16:26:30 i Allmänt,

Vad hände med förra veckan? Den liksom bara sprang iväg.

Min syster och systerdotter var nere på besök. Vi satte igång med projekt Kök ute hos mina föräldrar. Mycket jobb och slit med det. Men bra blir det nog. Just nu är målaren fullt sysselsatt med att måla allt. Golvet är beställt och luckorna likaså. Det blir nog väldigt bra i slutändan.

Martin har varit iväg på sin årliga lååånga golf-weekend med grabbarna. Mycket golfspel, sprit och trams. Men de har nog roligt eftersom detta är 15:e året i rad som de åkt iväg.

Jag för min del åkte upp till min systers (ja, jag fick inte nog av henne) sommarställe i Båstad över helgen. Mina småkillar låg i blöt där i dagarna två. De har ju pool där..... Och i gårkväll kom vi hem. Allesammans.

Idag har jag varit hos den tråkiga Kiropraktorn. Jag har också fått Herceptin (mår alltid lite ruggigt av den) och inte blivit strålad. Alltid problem med den maskinen, så jag fick vackert gå hem igen. Hoppas innerligt att den fungerar i morgon.

Kommentarer

Postat av: eva

Publicerad 2010-07-06 08:51:30

Jag har en flummig cool Osteopat som är en variant till Kiropraktor om du vill byta du hade älskat honom.. finns i Landskrona och jag är på väg till honom nu... kram vi ses i byn någonstans..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela