Fluffy Molntuss

Stranden igen...

Publicerad 2010-07-08 18:19:25 i Allmänt,

Efter strålning for jag och mina små pojkar till stranden igen. Vi åkte, precis som igår, till Falsterbo där Karin och Kalle har badhytt. Blev servad med brassestol även idag.

Han även med lite shopping idag. Gick som av en händelse förbi KappAhl innan idag. Hittade ett par bra, väldigt billiga solglasögon där. De hade 25% på badkläder så jag tog mig en titt. Hittade en baddräkt som jag kan gömma fettet i. Men det som var så bra var att det finns möljlighet att peta in protesen i BHn. Lycka. Jag slipper köpa svindyra badkläder. Blev helnöjd med mitt inköp.

På väg hem från stranden idag åkte jag inom Holken i Falsterbo. De har massor med fin inredning men även kläder. Och minsann, de hade ett väldigt bra sortiment av kläder från både Culture och Pulz. Lycka igen. Så jag shoppade på även där. Jag behövde verkligen handla lite kläder. Även om jag idag bara väger 4 kg mer än vid cellgiftsstart så har jag ändå en hel del kläder som sitter för tight.

Nöjd.

Och förresten. Nu är antalet gånger kvar på strålningen ensiffrigt.
Idag på strålningen ställde de några frågor om min status.

- Hur ont har du? - Eh.... ont? Jag har inte ont.
- Är du mycket trött? - Eh.... trött? Nej, inte ett dugg. Tvärtom. Jag mår skitbra!

Det verkar som att lika dåligt som jag mådde av cellgifterna (och alla ovanliga biverkningar jag fick) lika bra mår jag av strålningen.

Kommentarer

Postat av: Jennie Gustafsson

Publicerad 2010-07-08 20:50:07

lycka<3

Postat av: Jennie Gustafsson

Publicerad 2010-07-08 20:51:10

Lycka<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela