Fluffy Molntuss

Drygt

Publicerad 2010-07-15 14:08:18 i Bröstcancer,

Och så ringer de från strålningen för att berätta att de har problem med maskinen (idag igen) och ber mig ringa innan jag kommer in (så att jag inte gör det i onödan). Åh, vad jobbigt. Det bara skjuts framåt. Förra måndagen var detg samma grej, därför lades ett tillfälle till på slutet. Skulle varit klar nu på tisdag, sedan blev det på onsdag. Ska det bli torsdag nu.....

Ska till Zita för ett sista healingtillfälle i eftermiddag. Håller tummarna för att maskinen är klar när jag är färdig hos henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela