Fluffy Molntuss

Bloggträff

Publicerad 2010-07-14 09:51:56 i Bröstcancer,

I måndags kväll träffade jag mina bröstsystrar Annika och Elisabeth. Jag mötte upp Elisabeth på sjukhuset där hon satt med dropp och fick Herceptin. Sedan var vi på NoaNoa en sväng medan vi väntade på Annika som checkade in på hotell. Annika är skåning men bor i Göteborg. Vilket härligt möte. Elisabeth och jag har ju träffats en hel del, men det är första gången vi träffar Annika. Men det känns om vi kännt henne alltid. Vi åt middag på Indian Side. Proppmätt. Och pratade och pratade. Det här är två tjejer med bröstcancer som precis som min är av det allvarligare slaget. Det är så skönt att ventilera känslor och mående.

Tack tjejer, för en fantastisk kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela