Fluffy Molntuss

Lördagkväll

Publicerad 2010-01-31 19:48:52 i Allmänt,

Lördagkvällen spenderades hos Jonas och Annelie, så trevligt, så trevliga. Lilla grannen var också där med familjen. (Hon påpekade att jag kallar henne för lilla grannen och inte vid namn. Men hon är ganska liten och också granne, så vad är fel med det?) God mat och rött vin och Whiskey. Jag insåg att jag knappt tål att dricka någonting. Måste börja träna på det. Min lilla doktor Mari har ju ordinerat rött vin just. Bra för imunförsvaret säger hon. Och jag tror henne.



Lilla grannen är lite tokig, Martin ser sådär glad.....



Jonas



Annelie



Peter är jätteglad.....

Kommentarer

Postat av: Annelie H

Publicerad 2010-02-01 12:16:31

Jag kan vara med på ditt träningsläger. Roligare om man är fler, men jag tycker nog att vi ska ta det försiktigt.

"Lilla grannen" är ju jätte gulligt. Men om jag hade varit din granne, hade jag då kallats för "Stora grannen" eller kanske "Långa tanten"?

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela