Fluffy Molntuss

Kaos i pulkabacken

Publicerad 2010-01-31 19:38:26 i Allmänt,

Har spenderat tid i pulkabacken i helgen. Kallt som tusan, men är skönt att komma in med röda kinder och förfrusna tår som sakta tinar upp i värmen. Barndomsminne. Den varma känslan av små kalla fingarar och tår som återfår blodflödet.

Det var i alla fall full fart på Piff och Puff i pulkabacken. Jag förskonade omvärlden med att inte sätta mig på någon pulka. Barnens röda pulka är faktiskt samma som jag själv hade när jag var liten. Sjyst kvalitet......



Hoppsan....



Jobbigt med mössa som åker ner hela tiden.



Snö överallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela