Fluffy Molntuss

Dagens tömningsrapport

Publicerad 2010-01-14 11:15:38 i Bröstcancer,

Hur lät det egentligen? Dagens tömningsrapport? Kan ge alla möjliga ekivoka och märkliga associationer. Men som ni vet, här handlar det om lymfvätska. Det har inte gått så bra för mig denna vecka. Tror att jag överansträngt mig och det straffar sig.

Förra tömningen: 3,5 dl på 8 dagar.

Dagens tömning: 5 dl på 9 dagar.

Det är meningen att det ska gå ner. Inte upp. Skit också.

Annars börjar jag komma tillbaka till livet. Min sjuka denna vecka har inget med mitt exbröst att göra, utan har bara varit helt vanligt risig, lite kass i magen, kanske ett litet virus som byggt bo. Tur att jag inte har farit runt och smittat alla. I morgon tänker jag i alla fall gå och jobba. Jag följer min sköterskas råd om att man kanske inte måste jobba 10 timmar om dagen utan ta det lite lugnare. Så jag får ju göra det. Följa hennes råd alltså. Mitt problem är ju att jag har en av-och-på-knapp. Jag är så där; allt eller inget. Men nu får jag lära mig ordet lagom. Åh, så jobbigt, jag har ju så mycket att göra.

Kommentarer

Postat av: Paulina

Publicerad 2010-01-14 14:08:52

Hej moster!

Jo jag skulle nog kunna skicka bilder från mobilen till datorn, men hur gör jag det? Jag har ingen som helst aning. :P

Kram på dig.

Postat av: Elisabeth

Publicerad 2010-01-14 15:50:45

Hej

Här får du en liten gullig och inspirerade blogg att läsa. http://booip.blogspot.com/ Det är tjejen som skrev boken om de virkade små figurerna som skriver.

Puss och Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela