Fluffy Molntuss

Splatt.....

Publicerad 2010-02-27 14:01:30 i Allmänt,

......lät det i hallen kvart i ett i natt. Och en liten olycklig pojke insåg att han kräktes ner sin brors golv. Jamen, så bra. Jag behöver ju konfronteras med bakterier och virus just nu. Inser att det är straffet för att jag menade att mina barn aldrig är sjuka.

Ropade på Martin som fick hantera det hela. Sedan visade det sig att även sängen fått vad den tålde. Så idag är det stortvätt. Men så bra, då fick vi tvättat täcken och kuddar och madrassöverdrag.

Klockan är två. Normala föräldrar gör lunch till sin familj vid detta laget. Jag har inte kommit ur morgonrocken. Har fixat och fejat och pratat i telefon. Men nu ska jag hoppa in i duschen. Längtar efter att känna duschstrålen mot mitt skalliga huvud......

Kommentarer

Postat av: Elisabeth

Publicerad 2010-02-27 22:47:23

Men...det var ju inte så kul...! Hoppas verkligen att du inte blir smittad!!!!



Skalligt huvud ja...jag har blivit en fena på att snabbduscha iaf! ;-) Det var det nog ingen som trodde! Ha ha ha!;-)



Kram

Elisabeth

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela