Fluffy Molntuss

Friskhetstecken

Publicerad 2010-02-12 13:01:37 i Bröstcancer,

Har varit på favoritbutiken Unica och shoppat lite idag. Ett sundhetstecken tycker jag. Var lite darrig men det kändes bra ändå. Fick köpt en födelsepresent till svägerskan (Martins storasyster) som fyller år, en jättefin tunika och en sjal (på rea minsann) till mig själv. Känner mig mycket nöjd.

Idag satte jag klockan på morgonen för att jag faktiskt skulle se till att stiga upp och inte ligga kvar till halv elva. Efter dusch och piff insåg jag kvart över tio att jag skulle vara på vårdcentralen då. Kvart över tio alltså. Så det var till att kasta mig i bilen och ta mig ner. Fick ändå vänta. Passade på att få lagt om port a cath ärret också, så nu är det tejpat och fint igen.

Men nu, nu måste jag verkligen ta mig en tupplur. Det tar på krafterna att stiga upp så himla tidigt (nio) och sedan dessutom vara iväg och shoppa. Zzzzzz......

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela