Fluffy Molntuss

Träning

Publicerad 2010-12-03 11:54:30 i Allmänt,

Steg upp strax innan åtta denna lediga dag. Slängde på mig träningskläderna, stack ner och åt frukost och skulle kolla mina mail.

Nu är klockan tio i tolv och jag har fortfarande inte kommit iväg och tränat. Tog ett bad i stället och nu tänkte jag åka ut och köpa lite julklappar. Ska bara torka håret först. Ha! Hörde ni! Torka håret! Det var inte länge sedan håret blev torrt genom att bara dra handuken över det. Igår använde jag till och med hårfönen.

Träna gör jag i eftermiddag (kanske).

Kommentarer

Postat av: Daniel

Publicerad 2010-12-03 12:18:53

Tänk att glädje över hårfön kan vara så glatt. Det e du värd!

Blås som en schlager-stormvind fina du!

Postat av: Åsa

Publicerad 2010-12-03 17:44:11

Nä, träna är överskattat! Att läsa och skriva blogg är mycket roligare! :-))

Postat av: ingrid Henriksen

Publicerad 2010-12-03 19:36:28

Hehe- vad glad jag blir av att läsa att det inte bara är jag som inte gör som jag " borde " : )

Istemmer med Åsa- läsa o skriva blog är ju mycket roligare än att träna !

Trevlig helg !

Postat av: Lisbet Lindell

Publicerad 2010-12-04 11:19:23

Åh vad underbart det låter med att torka håret, mitt torkar i handduken men jag längtar efter att få använda fönen:)



Kram Lisbet

Postat av: Åse

Publicerad 2010-12-05 19:03:41

jag ska ringa dig nästa gång jag ska träna, lättare att hänga på någon annan :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela