Fluffy Molntuss

Knäck

Publicerad 2010-12-22 11:04:39 i Allmänt,

Ja, inte sån knäck man har till julen.

Jag har varit hos Kiropraktorn med min rygg. Denna gång gick jag till min "gamla" som är väldigt bra men såklart kostar mer pengar än tråkmånsen jag var hos i somras.

Jag fick mig en rejäl omgång. Först knäckeliknäck i ryggen. Sedan streching, aj, aj, aj. Och lite knäck till. Och slutligen akupunktur. Fy f---n vad ont det gjorde. Men ont ska med ont fördrivas. Fick även rekommendationer om värktabletter, Panodil och Ipren (eller Voltaren T) tillsammans. Rekommendationer som matchade det tips jag fick från Ingrid så då stämmer det nog väl.

Kommentarer

Postat av: Jennie Gustafsson

Publicerad 2010-12-22 15:16:18

ajajajaj vågligt....

Postat av: Inger

Publicerad 2010-12-22 19:40:17

Hej!



Din stackare, det har varit mycket de senaste dagarna! Hoppas du är bättre så du kan få en särdeles fin och härlig jul, det önskar jag dig!

Tack, rara du för ditt praterbjudande. Även om jag skulle ha svårt att ta emot ditt erbjudande för min rädsla att vara besvärlig (visst är jag tröttsam!) ;-)

så uppskattar jag det enormt!

Stor kram, var rädd om dig.

Inger

Postat av: Majsan

Publicerad 2010-12-23 14:26:14

Hoppas av hela mitt hjärta att ni får en lugn och skön jul och ett Gott Nytt År. Många kramar till kämparna från oss båda.

Postat av: Annika S

Publicerad 2010-12-24 11:33:48

Önskar dig och din familj en God Jul. Hoppas att ni alla får må bra.

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela