Fluffy Molntuss

Mående

Publicerad 2010-04-11 13:50:30 i Bröstcancer,

Ja, det här var ju en jäkla skillnad. I fredags fick jag ju som bekant min första Taxotere kur. Inge mer EC. Tackgodegud!

Igår var jag i kortisonrus och sprang här hemma och plockade och fixade och donade. Små saker som glömts bort men som måste göras. På kvällen kom min kära svärmor hit med middagen klar. Klart lyxigt. Kalops på entrecote. Till efterrätt cheesecake som leverererades av lilla grannen. Vi har det bra, ingen diskussion.

Martin har varit flitig och bytt trasigt trallvirke på trädäcket. Eller trasiga och trasiga, snillet hade satt marschaller direkt på däcket förra året när vi hade fest. Och som resultat av det blev det brända hål i däcket. Nu ska övrigt trä högstyckstvättas och sedan möbleras och pyntas. Så, snart redo för utesäsongen.

Idag är mitt fysiska skick mindre bra. Inte helt värdelöst som vid de andra omgångarna. Men mycket tröttare, ont i huvudet och käkarna. Men det är ganska ok. Fick just lite lugn och ro här hemma, Arvid är hos Victor och Martin och Nils på golfbanan.

Kommentarer

Postat av: Åse

Publicerad 2010-04-11 16:47:40

så skönt du mår bättre :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela