Fluffy Molntuss

Kakel

Publicerad 2009-09-08 22:16:40 i Allmänt,

Vi ska ju som sagt renovera badrum. Har skjutit upp det ett par veckor och nu ska det bli av vecka 39. Det är bara två veckor dit. Knappt. Och jag bara kan inte bestämma mig för vad jag ska ha för kakel. Ska jag köra lite safe eller något lite mer spännande. Ja, glada färger blir det inte i vilket fall som, men grått med gråa toner eller grått med lite brunt. Så spännande är jag. Grått med lite brunt kallar jag lite mer spännande. Ja, herregud! Men jag är så feg, det är ju inte precis att måla om som man gör med en vägg. Det kostar VÄLDIGT MYCKET PENGAR. Och jag vill trivas med det läääääänge. Jag har full koll på badrumsplaneringen, vad jag vill ha för "möbler". Men det där med kakel är svårt. Vi var iväg idag och tittade för att beställa och det var då jag insåg att jag är väldigt oflexibel (heter det så?) och feg. Nåväl, vi får se. Ibland är det faktiskt bättre att låta Martin bestämma. I synnerhet som det är det han jobbar med. Kakel alltså.

Kommentarer

Postat av: Åse

Publicerad 2009-09-10 12:11:33

låt du Martin bestämma.....verkar bli v 49 annars...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela