Fluffy Molntuss

Synd om

Publicerad 2009-11-09 17:47:41 i Allmänt,

Nu är det faktiskt lite synd om mig. Har sååååå ont i huvudet. Det börjar i ryggen och går upp i huvudet. Sen är jag förkyld och har lite feber också. Tänk, så bedrövligt. Ett eländigt avslut på en skitvecka.

Behövde bara beklaga mig. Tack.

Jag har insett att man nog behöver ha en semestervecka såhär i slutet av oktober. Nästa år mååååste vi åka till något varmt land, ladda energi inför den sega vintern och eliminera stress. Jag misstänker att min huvudvärk beror på stress. Och det är ju inte så bra. Sen avlöser förkylningarna varandra en efter en. I alla fall för min del.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-10 17:06:57

Det blir bättre på fredag, med vackra vänner och bubbel!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-10 22:30:18

Krya på dig!

Men jag håller med föregående talare:)

Postat av: Karin

Publicerad 2009-11-10 22:31:18

Glömde skriva namn

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela