Fluffy Molntuss

Sommar

Publicerad 2009-06-30 12:54:53 i Allmänt,

I helgen var vi på stranden för första gången i år. Nils var modig som badade, han gick inte ut så långt eftersom det var ganska bra med vågor. Arvid gick i till fotknölarna, fegisen. Föräldrarna fikade.



Lång bort, pappa och barn.

Vi har långt framskridna planer på att bygga en ny friggebod på tomten. Men för att det ska bli av måste vi först bli av med den vi har och fråga grannen om det är ok att bygga mindre än 4,5 från tomtgränsen. Jag var ute och fotade boden för att sätta in den på Blocket. Gratis kostar den, om man själv fraktar bort och monterar ned. När jag var ute och fotade i trädgården tog jag även en bild på lavendelväggen.



Lavendel.......

Kommentarer

Postat av: Systerdottern

Publicerad 2009-07-17 22:03:10

Hej moster lilla!

Jag vet inte om jag kommer att vara här på måndag, eller snarare, jag ska åka till Göteborg på måndag men beroende på vilken tid ni kommer hit kanske vi hinner ses en stund ändå. :) Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela