Fluffy Molntuss

Snart semester

Publicerad 2009-06-12 09:23:31 i Allmänt,

Idag är det bara två veckor kvar till det är semester. Jag känner att jag verkligen behöver semester nu. Trött som bara den, men sen gör ju inte vädret det bättre. Min kost är inte den bästa och motionerat har jag inte gjort. Jag måste fixa de bitarna..... men jag tycker ju att det är så tråkigt. Jag ska styrketräna har jag bestämt mig för. Två gånger i veckan för min ryggs skull. Har ofta ont i övre ryggen och det ger mig huvudvärk. Är ju helt galet att man ska känna så när man inte är så gammal. Nåja, så himla gammal är jag faktiskt inte...... Jag måste, måste, måste, måste............

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela