Fluffy Molntuss

Nämen, det här funkar ju inte....

Publicerad 2009-01-02 19:54:29 i Allmänt,

Fredag 2 januari 2009

Vägde mig i morse. Gått upp lite sedan förra veckan, det är väl julen som tog ut sin rätt. Körde halvt med shakes igår. Funkade inte. Idag, tänkte jag, ska jag köra för fullt. Nähä, inte det. Var och handlade mat och fiskbilen stod utanför ICA vilket innebar att jag naturligtvis inte kunde motstå lite färsk lax. Visserligen blev det en nyttig middag med grönsaker och pasta men ändå. Jag gör helt fel. Jag började dagen med en shake med linfrö i ( annars slår magen bakut), lunchen innehöll samma delikata beståndsdelar, sen var jag och handlade och blev frestad. Och när jag ändå visste att jag skulle äta middag på kvällen festade jag till på en banan på em. Jag har hamnat i något sorts mellanläge. Varken halvfart eller helfart, för mycket av det ena och för lite av det andra. Fast det allra viktigaste är nog ändå att inte äta en massa skräp.

Suck.

Dagens vikt: 84,3 kg. Tackfördet!

Kommentarer

Postat av: Britt

Publicerad 2009-01-02 20:05:15

Ja det är inte lätt men vi får kämpa på! Inte låta oss nedslås av lite bakslag. Vi tar nya tag! Man känner sej misslyckad men det är vi själva som bestämmer och vi kan göra det här även om det tar lite tid!



Britt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela