Fluffy Molntuss

Magsjuk

Publicerad 2009-01-04 21:59:42 i Allmänt,

Söndag 4 december 2008

Aha, där har vi förklaringen till varför jag kännt mig så kymig på sista tiden och jag haft svårt med att äta rätt. Jag har drabbats av en liten bakterie eller virus eller vad det nu kan vara. Varit risig i magen sedan igår så nu har jag lagt alla soppor åt sidan. Fast jag har ju ändå tappat lite vikt.....så som det blir när man är magsjuk. Som min syster och jag brukar säga: "Den som inte uppskattar en bra magsjuka ska heller inte han någon...."

Dagen har varit sällsynt händelselös och tråkig, men så kan det vara ibland. I morgon är det dags att städa bort julen. Ljuspyntet får dock vara kvar januari ut. Det behövs, så mörkt och trist som det är. Och regnigt.

Godkväll......

Kommentarer

Postat av: Paulina

Publicerad 2009-01-04 22:14:43

Hej moster lilla!

vad trevligt att du hittat till min lilla blogg. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela