Fluffy Molntuss

Liten och klen

Publicerad 2009-01-18 21:11:44 i Allmänt,

Söndag 18 januari 2009

Har inte alls mått bra. Förmiddagarna går bra. Men sen eftermiddag och kväll mår jag helt uselt. Ja, ja, jag vet att tredje och fjärde dagen ska vara jobbiga. Och det är de. Gårdagkvällen låg jag nedbäddad i soffan och tittade på när övriga i familjen tryckte i sig godis. Fast det är ju inte det som lockar just nu, det är ju mat. Idag var jag på IKEA för att handla hyllor till barnens nya tv-rum. Kände mig svimfärdig där ett tag. Mycket folk och såååå hungrig. Så nu är det mest gnäll. Fast jag tycker att vi fått gjort en hel del här hemma trots energibrist. Nu har jag bara två kg till under 80. Så här lite som jag väger nu (81,8) har jag inte vägt sedan hösten 2002. Det var det året jag började gå upp i vikt. Hösten 2001 vägde jag ca 70 kg. Så nu ska jag skruva tillbaka tiden till augusti 2000 då jag vägde 68 kg och gifte mig. Ett ganska realistiskt mål. Helst ska jag ha nått dit den 2 maj. Det är så det är sagt.

Godnatt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela