Fluffy Molntuss

Femte dagen av hunger

Publicerad 2009-01-19 17:02:13 i Allmänt,

Måndag 19 januari 2009

Det här är jobbigt. Det var inte så jobbigt i morse när jag tog på mig ganska tighta kläder och de satt helt ok. Men det blev jobbigt framåt dagen så hungern sätter in. Fast jag vet ju att det tog 10 dagar förra gången innan hungern var mindre plågsam.

Idag har jag fått behandling av min rygg. Legat uppochned och sträckt rygg och leder samt fått en härlig massage. Så nu ska det vara slut på rygg och huvudvärksgnäll. Ska gå ungefär en gång i veckan nu i början och sedan var femte efter ett tag. Det var en kompis som rekommenderade det.

Har också varit iväg och träffat nätverket med egenföretagare på frukost idag. Trevligt, och det stör mig inte ett dugg att jag bara får dricka te.

På väg hem från massören passade jag på och handla kalaspresent som lillebror ska ha med sig på lördag när han ska på sitt livs första riktiga kalas.

På eftermiddagen har jag skickat iväg en offert. Det är ungefär hur aktiv jag varit idag. Inte bra.

Jag är såååååå hungrig. Uhu. Jag är sååååå tacksam för att jag har snälla, lugna och självaktiveranade små barn. Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela