Fluffy Molntuss

Åttonde dagen till ända

Publicerad 2009-01-22 20:27:16 i Allmänt,

Torsdag 22 januari 2009

Är så fullkomligt uttråkad av dessa förbaskade soppor. Tror jag kommer äta lite till helgen, men bara protein och sallad. Vägde mig idag och har sedan i höstas gått ner nära 12 kg, sånär som på 0,4 kg. Men det känns bra att säga. Extravaganza har stått för 10 av dessa kg. Tack för det. Veckans viktminskning är på 4,4 kg. Jag har bestämt mig för att gå ner till 68 kg. Om dessa fyra hg bara förvinner har jag nått halvvägs i min viktnedgågn och det känns väldigt bra. Jag är fortfarande väldigt hungrig och lite småklen, Martin säger att min mage kurrar när jag sover. Fast kvällarna är värst, då har jag inte mycket energi. Så därför väljer jag att gå min dagliga promenad på morgonen då jag är lite piggare.

I kväll var det möte som jag valde att hoppa över. Var sååå trött så jag prioriterade en powernap i stället.

Godkväll

Kommentarer

Postat av: Paulina

Publicerad 2009-01-22 22:40:17

Heja moster!

Mamma börjar bli orolig för att du ska gå om henne (neråt) och det verkar det som att hon bör vara! Du lär fixa det här galant!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela