Fluffy Molntuss

En torsdag har passerat.....

Publicerad 2009-02-12 23:21:49 i Allmänt,

En dag som bara försvann.

Började dagen med att sola, ja solarium då helt uppenbart. Efter dusch vidare in till stan för att hjälpa min kära svärmor att köpa dator. Svisch iväg för att träffa Karin för lunch. Trevligt. Stack in till MQ för att byta ett par jeans. Hem, plocka upp småttingarna och sedan iväg till frisören för att ansa de små huvudena. Efteråt hade jag lovat fika. Sagt och gjort. Hem igen och sedan ut till IKEA, tänkte passa på att äta middag där. Funkar bra när man ändå är därute. Nähä, kom försent, så det var bara att plocka ihop rullgardin till storebror och lite annat plock. Hoppsan, notan blev på 400 kr och ändå tyckte jag inte att vi köpte något förutom en rullgardin för 149. Märkligt. Sedan vidare, körde inom BK för middag med två överhungriga barn i bilen. Stackars barn. Äta också plums i säng med dem. Pust. Hänt mycket under dagen men tror ni jag fått någon enda riktigt vettig grej gjord. Ni har helt rätt. Nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela