Fluffy Molntuss

Jobb, jobb, jobb......

Publicerad 2009-08-19 21:45:44 i Allmänt,

Och så var det smack rakt in i verkligheten. Förra veckan var det bara jobb, jobb, jobb och hem och fullständig kollaps i soffan. Och vi som resonerade som så; Åh vad vi ska snickra på vår friggebod på kvällarna, det är ju fortfarande ljust på kvällen. Jomen visst. Skulle inte tro det.

Det är kul att jobba dock. Trivs mycket bra och känner mig uppskattad. Det är faktiskt viktigt. Att känna att man gör ett bra jobb.

Arvid var hemma från dagis idag och Martin fick då chansen att snickra vidare. Så nu är det golv, väggar och tak på förrådet. Bilder kommer. Jag har tagit min hand från snickrandet. Det får han fixa. Jag håller på att planera planteringar och badrum. För de kommer om två veckor och river ut eländet som är där nu. Vi kan inte bestämma oss dock. Hur ska det vara möblerat. Vilka möbler? Vilket kakel? Ska det vara både dusch och badkar eller.... Inbyggnadstoalett eller ej. Suck. Det måste beställas nuuuuu. Jag blir väldigt stressad av såna här beslut för det handlar om så mycket pengar. Jag vill ju inte ha ett badrum jag går och retar mig på. Jag har ju redan retat mig på det vi har i 10 år.



Har börjat fotografera och samla på pelargoner. Medelålders?

Godkväll och så!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-25 09:27:15

lite medelålders, men så länge du inte är gaggig är det ok....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela