Fluffy Molntuss

Champagne och shopping

Publicerad 2009-08-25 21:20:27 i Allmänt,

Mycket hets på jobbet nu. Ett badrum ska planeras. En fest som ska planeras. Stress, stress, stress.
Men måndagkvällen var såååå trevlig. Kära lilla grannen Katarina fyllde 45 år (kan man ju inte tro....) på söndagen och det firade vi tjejer på måndagen hemma hos Annelie, som för övrigt är Katarinas blivande granne. Här bollar vi grannarna mellan oss......



Annelie, Katarina (45-åringen), undertecknad och Åse

Efter några glas bubbel blev det dags för privat shopping på Unica. Superfina fynd gjorde jag. Men födelsegrisen var värst på att göra av med pengar.



Här har vi även Veronica med i bild.

Efter shopping gick vi hem till Annelies fina hus igen och åt middag.

Jag bara skrattar åt dessa tjejer.
Oj, vad ont jag har i min häl, har haft det hela dagen, sa Veronica, undersökte hälen och drog ut en häftklammer.
Det är skönt att vara bland galna människor.

En toppenkväll som förgyllde min något stressade vardag.

Bilderna har jag snott från Veronica...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela