Fluffy Molntuss

En veckas kur

Publicerad 2009-04-01 23:21:58 i Allmänt,

79,4!
Äntligen under 80 strecket. Nu får vi se om jag pallar med en vecka till.
Hungrig, matt och utarbetad. Men, det ordnar upp sig.

Lite ångest för morgondagen då jag ska ha upprop och information på engelska. Har en helt ok engelska, men aldrig använt den i jobbet direkt och definitivt inte akademiska ord och uttryck. Jag funkar bäst i lite lätt konverserande. Men, det kommer att gå bra. Fast lite ångest ändå.

Godnatt. Måste lägga mig, jag är sååå trött på morgonen. Det märks verkligen att vi ställt om klockan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela