Fluffy Molntuss

Tolfte dagen

Publicerad 2008-11-30 22:19:46 i Allmänt,

Söndag 30 november 2008

Haft ytterligare en bra dag, gårdagskvällen tillbringade vi hos våra grannar och det gick hur bra som helst. Jag drack vatten, vatten och en kopp te medan de andra åt god middag, drack glögg, åt pepparkakor och lite choklad. Var lite sugen på att knycka en mandel, men icke, jag är ståndaktig. Jag är faktiskt väldigt nöjd med mig själv, och det är en skön känsla.
Jag har ökat på mitt vätskeintag till nästan 5 liter per dag. Det är mycket och det är täta toalettbesök. Men det sägs att det ska hjälpa till i viktminskningsprocessen. Och alla trix är välkomna.
Annars har vi idag haft en hel drös med ungar hemma hos oss, varit nere på vår julmarknad och julstädat hemma. Det är bra motion.
Nu är dags att gå och lägga sig, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela