Fluffy Molntuss

Wilma

Publicerad 2012-05-29 16:46:00 i Allmänt,

På mors dag hälsade jag på mammorna. Nej, jag är inte uppvuxen med föräldrar av samma kön, utan jag menar svärmor och riktiga mamma.

Lillebror och jag tog en tur till Vellingeblomman för att handla lite morsdagsväxter och något kul till oss själva. Sedan åkte vi först till farmor en tur och vidare till mormor. Bra att de liksom bor på vägen till varandra.

Hos mormor var såklart den största attraktionen inte rabarberpajen utan Wilma. Wilma är en 8 veckor gammal Borderterriervalp som precis flyttat hem till mina föräldrar.

Hon är helt bedårande!



Mina barn började direkt med operation övertalning. Såklart, tyckte de att vi skulle ha en egen bebishund. Hm. Undrar om de är lika påstridiga om ett år då hon är vuxen. Vi får se.

Men hund blir det nog inte i vårt hus. Vi har ju Wilma att hälsa på. Och sedan får ju lilla svägerskan sin lilla om några veckor. Oj, vad mina barn kan få lov att gå ut med hund då.....

Undrar bara hur intresserade de kommer att vara då....

Kommentarer

Postat av: Sister Moonshine

Publicerad 2012-05-30 19:00:58

Åh, en sån ljuvlig liten pälsboll! Vill ha!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela