Fluffy Molntuss

Att ha bestämt sig

Publicerad 2012-05-05 19:34:22 i Allmänt,



Men oj vad ni var ense då. Jag ska alltså varva. Jag håller med. Det är ju så här livet ser ut. Och det blev helt plötsligt lättare då jag inte behöver ha två bloggar, splitta, exportera och importera inlägg och lösa det hela tekniskt. Det tackar jag för!

Anledningen till att jag funderade i banorna av att splitta bloggen var att jag kände mig delad. Ibland vill jag skriva cancerprylar och ibland vill jag vara helytlig och sådär "intresseklubben antecknar" ointressant. Och tänker då att många hittar hit för att de vill läsa om mina cancererfarenheter och struntar högaktningsfullt i om jag varit på ett kalas eller köpt konstiga prylar på loppis. Andra är helt tvärt om.

Men som ni, mina kloka läsare skriver, allt är ju en del av livet. Mitt liv. Så nu fortsätter allt som förut. Med det undantaget att jag troligen kommer att uppdatera oftare.

Tusen tack för kommentarerna. Det är väldigt kul att höra av er!

Hoppas ni har lika härligt väder där ni är, som jag har här, och att ni får en skön lördagkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fluffy Molntuss

Här skriver jag om livet. Så som det är. Det är fyllt av man och barn, hus och hem, trädgård, vänner, resor, jobb, lite cancer och en del reflektioner. Välkommen in!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela